Handelsbetingelser og samarbejde

Når du handler med BY JOHNSEN, forsøger jeg på at være som transparente som muligt. Du vil altid kunne følge mit arbejde, og har adgang til alt mit dokumentation.

Når jeg starter et samarbejde

Start af ny hjemmeside eller Webshop

Vi starter typisk op med en dialog omkring dit projekt, hvor vi gennemgår dine ideer, og vi kigger på hvordan vi kan finde dit unikke design til en ny hjemmeside eller Webshop.

Du kan læse mere om hvordan jeg arbejder med projekterne her.

Nå vi har lavet en plan, og du har godkendt hele planen, så udsteder vi en faktura på 50% af det aftalte beløb. Denne faktura vil der være en 8-dages betalingsfrist på, regnet fra den dato fakturaen er udstedt. Overskrides vores betalingsfrist pålægges et rykkergebyr på 100 kr. pr. rykker.

Levering af din hjemmeside.

Vi bestræber os altid på at overholde vores leveringstider, men skulle det mod forventning være forsinkelser, vil BY JOHNSEN ikke holdes erstatningsansvarlig for eventuelle tab på kundens vegne.

Ejendommen til produktet overdrages ved leveringstidspunktet, og BY JOHNSEN ingen rettigheder har til dette mere. Du vil selvfølgelig altid kunne benytte vores WebSupport til at få lavet rettelser, og tilføjelser efter vi har leveret produktet.

Fortrydelsesret ved hjemmeside eller Webshop

Så længe BY JOHNSEN ikke har udstedt nogen faktura eller der ligger en godkendelse af en plan, vil du altid kunne fortryde vores samarbejde. Nå første faktura bliver udstedt eller en godkendelse af planen foreligger, vil fortrydelsesretten bortfalde, og BY JOHNSEN er i sin ret til at udstede faktura på hele det aftalte beløb. Der er ikke fortrydelsesret på anvendelse af vores WebSupport.

Apple Monitor Website Demos